Subject: Narva linna üldplaneeringu ja KSH eelnõude avalik arutelu 9. juunil 2023 kell 14:00
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 May 2023 15:21:40 +0300

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet kutsub Narva
kodanikke ja huvitatud isikuid Narva linna üldplaneeringu ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõude avaliku väljapaneku
tulemuste avalikule arutelule 9. juunil 2023 kell 14:00. Arutelu toimub
Tartu Ülikooli Narva kolledžis, auditoorium nr 200, Raekoja plats 2,
Narva.

On võimalik osaleda ka veebi teel (kõigile registreerunutele saadetakse
link). Nii veebis kui kohapeal võimaldatakse sünkroontõlget vene keelde.
Veebis osalemiseks tuleb registreerida kuni 7. juunini 2023 (kaasa
arvatud), täites täites käesolevat registreerimisvormi SIIN
<https://docs.google.com/forms/d/1_1s7CrkkVB8uDR0A52yPhobaJBvWXBKIwR34c0W9
Zto>  või helistades telefonil 35 99 050.

Arutelul tutvustab Narva Linnavalitsus avaliku väljapaneku kestel esitatud
kirjalikke arvamusi ja linnavalitsuse vastusseisukohti, põhjendab
üldplaneeringu koostamisel valitud lahendusi ning vastab muudele
üldplaneeringut käsitlevatele küsimustele. Samuti tutvustatakse koostöös
FinEst Targa Linna Tippkeskusega projekti Linnaplaneerimise heaoluskoor
tulemusi, sh antakse ülevaade tulemuste rakendamisest Narva linna
üldplaneeringus.

Päevakava:

1. osa: Narva linna üldplaneeringu avalik arutelu

13.45 Kogunemine, tervituskohv

14.00 Sissejuhatus: Kaie Enno, Narva LV Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise
Amet

14.10 Narva linna üldplaneeringu 35+ tutvustus: Veronica Luidalepp,
Hendrikson & Ko

14.40 Üldplaneeringu kaardirakenduse tutvustus: Pille Metspalu, Hendrikson
& Ko

14.50 Avaliku väljapaneku kokkuvõte ja KOV seisukohad: Peeter Tambu, Narva
LV Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

15.15 Küsimused-vastused, arutelu

15.45 Kohvipaus

2. osa: Heaoluskoori projekti tulemused

16.00 Sissejuhatus ja video: Peeter Tambu, Narva LV Arhitektuuri- ja
Linnaplaneerimise Amet

16.10 Heaoluskoori projekti tulemuste tutvustus: Ivo Fridolin, Tallinna
Tehnikaülikool

16.40 Heaoluskoori projekti tulemuste rakendamine üldplaneeringus: Peeter
Tambu, Pille Metspalu

16.50 Küsimused-vastused, arutelu

17.00 Päeva lõpp

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]